بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 14:51
بازديد از اين پست : 269
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد که بازیکن مراکشی‌الاصل بارسلونا تصمیم گرفت در تیم ماتادورها بازی کند.
ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار امشب تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند. او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.
 
http://parsiup.com/upload/m3mj_neymar-and-munir-el-haddadi-24085.jpg
 
وی ادامه داد: ما باید در یک مسابقه مهم در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 بازی کنیم. مونیر بازیکن بسیار خوبی است و این فصل را عالی شروع کرده است. آرزوی پدر و مادر او این است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. ما به او توصیه کردیم که آزادانه تصمیم بگیرد و  او تصمیمش را گرفت. الحدادی به این نتیجه رسید که می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با بیان اینکه احتمالا کاسیاس در این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بازی با مقدونیه بازی بسیار مهمی برای ما است. در مسابقات کوتاه، هر اشتباهی می‌تواند گران تمام شود و ما نمی‌توانیم هیچ یک از رقیبانمان را دست کم بگیریم. آنها با اختلاف کم در بازی‌های اخیر خود شکست خورده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »